Ga naar inhoud

Even terug komen


anoniem

Aanbevolen berichten

Om dan toch maar even een antwoord te geven op de oorspronkelijke vraagstelling: De ondertiteling wordt als resultaat ON/OFF omgezet in de gemaakte .VOB bestanden in ConvertXToDVD (Tijdens converteren echter niet zichtbaar). Je kunt dus als je de dvd in een gangbare dvd-speler afspeelt m.b.v je afstandsbediening de ondertiteling tevoorschijn halen.
Link naar reactie
[quote:7842d77b77="rsweres"]Om dan toch maar even een antwoord te geven op de oorspronkelijke vraagstelling: De ondertiteling wordt als resultaat ON/OFF omgezet in de gemaakte .VOB bestanden in ConvertXToDVD (Tijdens converteren echter niet zichtbaar). Je kunt dus als je de dvd in een gangbare dvd-speler afspeelt m.b.v je afstandsbediening de ondertiteling tevoorschijn halen.[/quote:7842d77b77] Oke dankjewel dat loopt wel goed alleen nu is mijn volgende vraag ik heb hem dus geconvert alleen de ondertiteling loopt niet gelijk met de film mee hoe doe ik dat dan precies das mijn laatste vraag trouwens ??
Link naar reactie
ConvertXToDVD converteert en brandt alleen de bestanden. Ondertiteling...daar doet het verder niets mee. Daar had je van tevoren aan moeten denken. Je had kunnen kijken of de .srt file al gelijk liep met de .avi . Ik ben dus bang dat je deze keer je dvd verknoeid hebt als je hem al gebrandt hebt. Zoek via google naar het programma 'subsync' . Met dit programma kun je ondertitels synchroniseren met je avi's, en eventueel ook andere fouten (spellings en grammaticale fouten) verbeteren. Het wordt dus aangeraden dit altijd van tevoren te doen om later teleurstelling te voorkomen. Wanneer je de ondertiteling nu wel gelijk hebt kunnen krijgen met je .avi kun je met ConvertXToDVD de procedure herhalen (omzetten en branden). suc6 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...