Ga naar inhoud

Van video ts naar een image


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal gedownloade films in video ts bestanden. Hier wil ik een imagebestand van maken zodat ik er meerdere met alcohol120% en Nero recode op een dvd kan branden. Vraag is hoe ik van die video ts bestanden een image kan maken oftwel welk programma heb ik daarvoor nodig? of is er nog een simpelere manier? alle tips zijn welkom! Alvast bedankt.
Link naar reactie
Je kunt in principe maar een VIDEO_TS map op een dvd plaatsen, als je doel is een video-dvd te maken. Zo'n video-dvd kun je maken met de geschikte versie van Nero (door te kiezen voor DVD-video en dan de inhoud van de VIDEO_TS map te slepen naar de VIDEO_TS map die Nero aanbiedt.) Als je doel is meerdere video-dvd's te maken van een en hetzelfde gedownloade geheel (de VIDEO_TS map), dan is een image maken niet nodig, je kunt immers voor ieder exemplaar de video-dvd mogelijkheid van Nero gebruiken. Een image kun je maken zodra je de DVD-video compilatie in Nero hebt gemaakt, door te kiezen voor branden naar 'Image Recorder' i.p.v. de echte brander.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...