Ga naar inhoud

wmrecorder


Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat het programma niet overweg kan met de betreffende link (onderhevige protocollen verschillen hier en daar en niet elk programma pikt ze allemaal), probeer eens een andere link met dezelfde methode om te kijken of je het programma wel op de juiste wijze gebruikt a.u.b. Probeer de bewuste link eens uit in een ander programma, zoals NetTransport of StreamDown, mogelijk kunnen zij er wel iets mee.
Link naar reactie
[quote:0b3ff66f58] Probeer de bewuste link eens uit in een ander programma, zoals NetTransport of StreamDown, mogelijk kunnen zij er wel iets mee.[/quote:0b3ff66f58] Van alles geprobeerd. Ik kom er niet uit. Stel ik ga toch uit van wmrecorder. 1. FILE: naam geven. 2. URL kopiëren en in betreffende veld van wmrecorder plakken. 3. Op RECORD drukken. Dan zou hij toch moeten starten, nietwaar?
Link naar reactie
[quote:9f189318e1]Klopt. Wat is, exact, het resultaat/gevolg?[/quote:9f189318e1] Na het ingeven van een naam, en dan op RECORD drukken verschijnt een scherm met de mededeling: The specified file name has not extension. WMP .asf will be used. Continue? OK. vind ik prima. Meteen daarna verschijnt een recording window waarop de voortgang te zien is. Bij file name staat nu een gedeelte van de URL + de asf extensie, De status is CANCELLED, DL TIME = 0000, PROGRESS = - , RE#CEIVED = 0,000 Mb, rate = 0 Kbpsen de URL is gegeven Dat is het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...