Ga naar inhoud

video capturen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Momenteel ben ik net terug van een stage van 3 maanden in Kenia. Hier heb ik 25 uur film op mini dv opgenomen die ik nu graag met pinnicle studio 10.5 wil bewerken. Helaas herkent mijn pc me camcorder niet. De camcorder is een JVC van het model GR-D225E. Nu weet i dat mijn pc en fire wire kaart goed werkt. Aangezien mijn camcorder al meerdere problemen heeft neem ik aan dat het daar aan licht. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik mijn mini dv’s op een andere manier op mijn hardeschijf kan krijgen. Ik heb wel eens gehoord over cassettes voor de video recorder waar ze in passen zodat je ze met de video recorder kan afspelen en dus analoog kan capturen maar helaas kan ik daar op het internet niks over vinden. bij voorbaat dank
Link naar reactie
Je zou eens op het internet kunnen zoeken naar een oplossing voor jouw camera; mogelijk dat andere gebruikers dezelfde problemen hebben ervaren met dat bepaalde type camera en dat er ondertussen een oplossing is gevonden. MiniDV cassettes kun je hoogstwaarschijnlijk niet afspelen anders dan in de camera of een speciaal hiervoor bedoelde videorecorder, dit vanwege de wel zeer specifieke eigenschappen van het DV systeem.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ik heb veel problemen met die versie 10 van Pinnacle en ik ben terug op 9.4, die is namelijk stabiel. Ik heb dezelfde camera toevallig. 1 uur 100% kwaliteit DV is 13 gigabyte. Dus 25 uur DV is meer dan 300 gig en daar heeft je pc een flinke dobber aan... ps ik woon in Groningen, als je toevallig dichtbij woont kan ik je helpen. Op mijn pc kan die zooi wel op een USB schijf ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...