Ga naar inhoud

problemen met capturen


anoniem

Aanbevolen berichten

Help, ik zit met mijn handen in het haar, het probleem is het volgende: Ik heb een JVC camcorder (GR-D320E) waarmee ik steeds vastloop met capturen van de opnamen. De computer "herkent" de camera probleemloos maar als ik een paar seconden bezig ben met capturen geeft de computer aan dat de capture device offline is. Ik heb hetzelfde probleem met 3 softwarepakketten: -Windows movie maker -Ulead premiere 7.0 -Adobe premiere elements het lijkt me dat het niet aan de software ligt en aan de firewirekaart kan het ook niet liggen aangezien de camara wordt herkend door de computer en dat de eerste seconden wel gecaptured wordt. Het geheugen lijkt me ook voldoende met 1024 RAM, configuratie is AMD sempron 3000+ (Packard Bell) Waar kan het nu aan liggen, iemand die het licht in de duisternis kan laten schijnen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Tja, het kan dan ook nog de chipset op het kaartje zijn. Er is nog een topic over dit probleem van een andere gebruiker(dat maakt 3 totaal), je (jullie) zouden een gezamelijke inspanning kunnen maken om te gaan vergelijken en mogelijk een gemene deler te kunnen vinden in jullie setup. hetzij in dit topic of dat van de andere gebruiker. De ts van dit topic meld zich niet meer dus ik denk dat je wellicht beter verder kunt gaan in het andere topic: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=166297]klik[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...