Ga naar inhoud

[Premiere 6.5] Meerdere mappen tegelijkertijd importeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moet ff een video in elkaar meubelen; waarvan het beeldmateriaal in ongeveer 100 mappen zit. Deze wil ik dus allemaal tegelijkertijd incl. inhoud (mpg, avi, jpg, mov). Maar in Premiere heb ik die optie nog niet kunnen ontdekken; ik moet elk mapje apart invoeren; waar ik natuurlijk niet echt veel zin in heb. Ik heb al wat gegoogled in de help gezocht; maar kwam niet veel verder. Weet iemand of het überhaupt wel kan??
Link naar reactie
[quote:29c7ab837f="rwilligen"]Hm, gebeurt bij mij niet. Over welke premiere hebben we het?, 5-6-cs1-cs2? Ik kan me niet herinneren dat er in prem ooit een venster met preview werd geopend bij het importeren van een bestand...[/quote:29c7ab837f] Premiere is volgens mij geen onderdeel van CS, het is andersom, onderdelen van CS zijn ook onderdeel van een aantal videosuites. Het is toevallig zo dat Premiere Pro nu versie 2.0 heeft en Photoshop, Indesign, Illustrator, enz. bij CS2 zijn. Ik gebruik zelf versie 2.0 en heb dit probleem niet met die previewvensters
Link naar reactie
Jah, sorry, ik bedoel natuurlijk Pro 1 en 2. Tja 6.5 kan ik wel lenen maar "even" installeren en weer verwijderen gaat me wat te ver om dat uit te zoeken. Dan weet ik 't dus niet.... De versies voor Pro kennen dacht ik (?)geen project-bin(soort van verkenner-bestandsbeheerder) en dus zou het wel eens kunnen dat wat jij wilt idd allemaal preview vensters opleverd.... [edit] ik heb ff de help file van 6.5 opgezocht en ontdekt dat deze wel een project venster heeft met Bin. Heb je al geprobeert om vanuit windows verkenner een hele map te slepen naar het project venster en dan specifiek het witte vlakje waarboven "Bin" staat? [img:df02da0ac0]http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/forum/thread/prem6.5-bin.JPG[/img:df02da0ac0]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...