Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 10 herkent mijn Videorecorder niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste leden, Ik wil graag van mijn oude VHS videorecorder de banden omzetten naar de computer en daarna bewerken met Studio 10. Ik heb mijn VHS videorecorder middels een Scart plug verbonden waarop een ronde S/VHS plug zit en 3 bananastekkers Wit/Rood/Geel. Ik heb de 3 kabels verbonden met de computer, ook met de witte, de rode en de gele plug en de scartplug geschakeld op " Out " Met Windows Moviemaker krijg ik alleen maar goed beeld, maar geen geluid. Met Nero Viseon "Video vastleggen" krijg ik met de zelfde connectie goed beeld en goed geluid tijdens het afspelen. Alleen als ik ga opnemen dan wordt het geluid steevast na ongeveer 30 seconden vals en schor, gaat stotteren en stopt er uiteindelijk helemaal mee. Met Pinnacle wordt de VHS videorecorder helemaal niet herkent met de modus opnemen, maar wel de Digitale Camcorder met de 1394EE aansluiting ( firewire ) en de Webcam met de USB aansluiting. Ik heb een Dell Inspiron 9150 computer met een Haupage WIN TV PVR PC kaart en een Sigma Tel geluidskaart. Wie kan mij advies geven wat ik moet doen, zodat ik met één van deze programma's goed de VHS banden over kan zetten naar een digitaal bestand. Laat mij even wetn a.u.b. want ik ben ten einde raad. Groetjes Henk Sintnicolaas :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...