Ga naar inhoud

meerdere dvd bestanden op data-dvd branden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een probleem.. ik heb laatst prison break gedownload, en heb 'm geconverteerd naar dvd met ondertiteling erbij.. nou werkt allemaal heel goed, heb nu in het mapje van de video allemaal vob bestanden enz.. maar het audio mapje is leeg... nou verder geen probleem denk ik. maar ik heb dus nu 4 afleveringen op dvd gezet, met nero > datadvd.. alleen doet ie het niet op mijn dvdspeler! er staat dat er geen audio op zit.. maar als ik een [i:b36f2324eb]film[/i:b36f2324eb] op dezelfde manier op dvd zet, kan k die wel gewoon afspelen! Hoe komt dit.. kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?? komt het misschien omdat er meerdere bestandjes opzitten ofzo? groetjes Stéphanie
Link naar reactie
De oorzaak ligt misschien in de vorm waarin de audio aanwezig is in de bestanden: dit kan een type zijn waarmee de dvd speler niet kan omgaan. Ga dit eens na met iets als GSpot. Dat het wel werkt als je er een video-dvd van maakt, kan liggen aan het feit dat het conversie-programma die bepaalde vorm omzet naar een voor video-dvd geschikt (compliant) type.
Link naar reactie
Als je je video brandt als Video-DVD; (met idd de vob's etc); kan idd elke normale DVD-speler de dvd afspelen. Als je je video brandt als Data-DVD, dan kun je hem niet afspelen in een DVD-speler (tenzij je speciale hebt); omdat hij em dan ziet als data, en niet als video. De AUDIO_TS map is met video-dvd's altijd leeg; omdat deze map voor de Audio-DVD is. De audio van een dvd wordt opgeslagen met de video in de .vob bestanden.
Link naar reactie
oké thnks :) nu nog 1 vraag.. als ik het als video-dvd wil branden.. kan er in totaal maar 1 aflevering op! (op een dvdtje van 120 minuten, 4.7 gb) weet iemand misschien hoe ik er meer op kan zetten? (kunnen de bestanden kleiner gemaakt worden ofzo?) wil graag al m'n series van mn pc op dvd zetten, en als ik er maar 1tje per dvd kan branden zijn 't er zoveel.. alvast bedankt, groetjes stéphanie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...