anoniem Geplaatst: 17 oktober 2006 Delen Geplaatst: 17 oktober 2006 Hallo, Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het inladen (capturen) van dv-materiaal in Adobe Premiere of Moviemaker op een gegeven moment stopt? Ik krijg een melding dat hij het apparaat, de camera dus, niet meer 'ziet'. Het is een JVC dv-camera type GR-DF540. De camera is net nieuw...zou het eerder hardwarematig zijn of softwarematig? Het probleem doet zich overigens voor op 2 verschillende pc's met XP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2006 Hoe wordt je camera gevoed tijdens het capturen, via de accu of via de netvoeding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2006 [quote:914089f55b="neuf"]Hoe wordt je camera gevoed tijdens het capturen, via de accu of via de netvoeding?[/quote:914089f55b] Altijd netvoeding. In NeroVision Express lukt het wel overigens kwam ik gisteren achter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2006 Uhm...te vroeg gejuicht.. :( Liep toch weer vast.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2006 na hoeveel minuten stopt hij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 Het eenvoudigst is om het probleem iig vast te leggen op de camera of de pc dan weet je waar je moet zoeken. Je zou om te beginnen de camera even op een andere pc kunnen proberen, lukt het dan ook niet dan zou je nopg een andere dv kabel kunnen proberen, lukt het dan nog niet dan wordt het denk ik tijd om de dealer van je camera te gaan bellen........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 [quote:0fa7d9c5bf="stee0036"]na hoeveel minuten stopt hij?[/quote:0fa7d9c5bf] Dat wisselt...de ene keer na 1 minuut..de volgende keer na 15 minuten..dan weer na 6 minuten, geen pijl op te trekken dus.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 [quote:cd04bb0304="rwilligen"]Het eenvoudigst is om het probleem iig vast te leggen op de camera of de pc dan weet je waar je moet zoeken. Je zou om te beginnen de camera even op een andere pc kunnen proberen, lukt het dan ook niet dan zou je nopg een andere dv kabel kunnen proberen, lukt het dan nog niet dan wordt het denk ik tijd om de dealer van je camera te gaan bellen........[/quote:cd04bb0304] Probleem vastleggen? Heb de camera ook op de pc van mijn broer aangesloten. Ook Windows XP, zelfde capturekaart en kabel van Sitecom (maar dan van hem), zelfde probleem. JVC zegt dat hun service ophoudt op het moment dat de camera herkent wordt bij het inpluggen, en dit is dus wel het geval. Dat de software hem later niet meer 'ziet' zou softwarematig zijn volgens JVC... Zit dus beetje in een impasse. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2006 Tja, je zou het iig moeten proberen op een andere pc met een ander merk firewire chipset. Je loopt nu nog steeds de kans dat het een specifiek probleem is van het sitecom kaartje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen