Ga naar inhoud

capturen wordt onderbroken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het inladen (capturen) van dv-materiaal in Adobe Premiere of Moviemaker op een gegeven moment stopt? Ik krijg een melding dat hij het apparaat, de camera dus, niet meer 'ziet'. Het is een JVC dv-camera type GR-DF540. De camera is net nieuw...zou het eerder hardwarematig zijn of softwarematig? Het probleem doet zich overigens voor op 2 verschillende pc's met XP.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Het eenvoudigst is om het probleem iig vast te leggen op de camera of de pc dan weet je waar je moet zoeken. Je zou om te beginnen de camera even op een andere pc kunnen proberen, lukt het dan ook niet dan zou je nopg een andere dv kabel kunnen proberen, lukt het dan nog niet dan wordt het denk ik tijd om de dealer van je camera te gaan bellen........
Link naar reactie
[quote:cd04bb0304="rwilligen"]Het eenvoudigst is om het probleem iig vast te leggen op de camera of de pc dan weet je waar je moet zoeken. Je zou om te beginnen de camera even op een andere pc kunnen proberen, lukt het dan ook niet dan zou je nopg een andere dv kabel kunnen proberen, lukt het dan nog niet dan wordt het denk ik tijd om de dealer van je camera te gaan bellen........[/quote:cd04bb0304] Probleem vastleggen? Heb de camera ook op de pc van mijn broer aangesloten. Ook Windows XP, zelfde capturekaart en kabel van Sitecom (maar dan van hem), zelfde probleem. JVC zegt dat hun service ophoudt op het moment dat de camera herkent wordt bij het inpluggen, en dit is dus wel het geval. Dat de software hem later niet meer 'ziet' zou softwarematig zijn volgens JVC... Zit dus beetje in een impasse. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...