Ga naar inhoud

Muziek


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Een film opluisteren met mooie muziek maakt je film pas echt af. Maar dat is zo moeilijk! Is er een site waar je ideeen kan opdoen of hebben jullie tips voor mooie rustige muziek bij natuur of foto's. Ik zelf heb best heel wat muziek liggen maar dat is allemaal rock en daar kom je niet zo ver mee als je een muziekje onder b.v. de Gran Canyon wil zetten.
Link naar reactie
[quote:64df1c4719="rwilligen"]Mooi, rustig, een beetje spiritueel en ik ken niemand die het lelijk vind: Andreas Vollenweider, mijn favorieten: Caverna Magica en Behind the Gardens. Vooral het begin van Caverna Magica past denk ik wel goed onder de grandcanyons. Tis (moderne)harp muziek, ja ik weet 't, maar probeer het nou maar eerst.....[/quote:64df1c4719] Bedankt, ik ga achter die muziek aan en ik laat horen hoe ik het vind (Duurt wel minstens een weekje). Ik heb wel van Andreas Vollenweider gehoort maar ken er niets van. @ M.V. Weinstein: Als ik wist wat een passende was had ik 'm al :lol: Het gaat erom dat ik niet weet wat passend is!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...