Ga naar inhoud

Capture device not detected


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn oude videobanden overzetten op dvd. Hiervoor heb ik de Canopus ADVC 55 en een firewire kaartje aangeschaft. Bij het aanzetten van de videorecorder geeft de converter groen licht. Zowel Moviemaker als Adobe premiere geeft aan capture device is offline, of "geen capturedevice detected". Ik heb het geheel met de rood, wit en gele kabel verbonden,alsmede met de S video in. Waar kan het probleem aan liggen? Het zou zo simpel moeten zijn. Heel graag een advies hoe ik dit op kan lossen. Marga
Link naar reactie
[quote:4968ea039b="Dame"].... Adobe premiere geeft aan capture device is offline, of "geen capturedevice detected". [b:4968ea039b]Ik heb het geheel met de rood, wit en gele kabel verbonden,alsmede met de S video in. [/b:4968ea039b] .... [/quote:4968ea039b] De kabels rood wit en geel zijn voor de audio en video (analoog). De s-video kabel die je hebt aangesloten is voor video (analoog). FireWire is digitaal. Lees in de handleiding van je videocamera hoe je je videocamera moet aansluiten; en gebruik de juiste kabel. [img:4968ea039b]http://www.plasma.com/phoenixgoldcables/largeimages/dfx-46520.jpg[/img:4968ea039b] Het probleem zwart/wit; zou kunnen dat je de instelligen betreft PAL/NTSC niet goed hebt staan; maar komt bijna nooit voor bij FireWire. Wees dus er zeker van dat je de FireWire wel gebruikt. Een goed programma om te capturen is Scenalyzer; probeer deze ook ff uit. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...