Ga naar inhoud

Adobe Premiere Pro v7.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, hardstikke mooi programma, maar ik kan de capture functie niet gebruiken met mijn camcorder. En dat terwijl het programma de Sony Digital Handycam DCR-PC101E pal wel kent. Maar als ik in de capturefunctie bij het device control kijk, zegt Adobe: apparaat off line, of ik hem nu aanzet of niet. Ik heb al een DV kabel gekocht en aangesloten, maar het mocht allemaal niet baten. HELP MIJ! Ook in mijn computer komt de filmcamera niet tevoorschijn, alleen movie maker kent hem. ps gebruik taal voor de computeranafalbeet a.j.b.
Link naar reactie
Een codec is niet nodig voor het capturen van dv en premiere levert een directshow mpeg2 codec bij(van Mainconcept). Het probleem zit 'm denk ik niet in premiere maar in windows,als je de camera aansluit zou windows iig met de melding moeten komen dat er een dv apparaat is gedecteerd en wat je er mee wilt doen. Zo lang dat niet het geval is zal premiere het waarschijnlijk ook niet willen doen. je zou het nog met een ander proggie kunnen testen zoals bv Scenalyzer, daar is een werkende demo van te downloaden. Als je de search van het forum gebruikt of op google zul je een enorme reeks met mogelijke oplossingen vinden voor dit probleem , de meest bekende is diverse combinaties proberen: eerst camera aan en dan pas windows booten, eerst cam aan en laten afspelen en dan pas booten enz enz. Eea kan ook afhangen van welke windows je gebruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...