Ga naar inhoud

Analoge videocamera beelden fullscreen afspelen


Aanbevolen berichten

Weet iemand een programma waarmee ik de beelden van mijn analoge videocamera op volledig scherm kan afspelen? Met Pinnacle Studio 9, windows movie maker enz. kun je het alleen afspelen in een klein vierkantje, en niet fullscreen. Zodra je het hebt opgenomen kun je het wel fullscreen afspelen, maar ik wil het gelijk fullscreen zien. Is dat mogelijk met een (gratis) programma? (of Pinnacle Studio 9,Movie Maker of Nero Visionexpress)
Link naar reactie
Dat kan iig wel met AMcap, de gratis basis/voorbeeld aplicatie van microsoft uit de directX sdk. Toevallig heb ik het kant en klaar in een recente versie: [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/amcap9.06_Build_58.1.zip]klik[/url] Het is een erg simpel en rudimentair proggie en eigenlijk ook alleen bedoel als voorbeeld om te laten zien hoe je een video capture programma maakt volgens de sdk maar het werkt uiteindelijk wel en is in principe een volwaardig capture programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...