Ga naar inhoud

dvd-rw schijf van DVD recorder lezen lukt niet


Aanbevolen berichten

Heb ik een JVC dvd recorder gekocht en dacht ik als ik een dvd-r schijfje maak van een film die op de harddisk staat hem kan bewerken op mijn computer. Reclames weghalen etc. Dit lukt niet. Er wordt geen bestand gevonden. Klopt het dat je schijfjes die je maakt (dvd-r(w)) van de dvdr niet kan overzetten naar je PC? Of zijn daar speciale programma's voor nodig Jan
Link naar reactie
Je zou de bestanden uit de video_ts map naar de harde schijf kunnen kopieren, vervolgens kun je deze met o.a. Nero in de video dvd instelling op dvd branden. Hij zal het dan wel in een stand alone dvd speler doen, alleen heb je nog niet de reclames ertussen uit gehaald, hiervoor zul je een videobewerkingsprogramma moeten gebruiken.
Link naar reactie
[quote:6d44a3da77="drupke"]Je zou de bestanden uit de video_ts map naar de harde schijf kunnen kopieren, vervolgens kun je deze met o.a. Nero in de video dvd instelling op dvd branden. Hij zal het dan wel in een stand alone dvd speler doen, alleen heb je nog niet de reclames ertussen uit gehaald, hiervoor zul je een videobewerkingsprogramma moeten gebruiken.[/quote:6d44a3da77] Dat heeft niets met het probleem te maken, het gaat om een schijf waarop volgens Windows geen bestanden staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...