Ga naar inhoud

Pinnacle studio 10 audio niet synchroon


Aanbevolen berichten

ik heb met Pinnacle studio 10 videobanden omgezet naar avi (DV ongecomprimeerd) tijdens het opnemen zie je hoeveel frames er gemist zijn. ik heb 0 frames gemist. Alleen het geluid loopt niet gelijk met de video. videorecorder is aangesloten met een scart met gele (tulp?)kabeltje op de pinnacle pci kaart. en het geluid op de line in. Windows server enterprise edition 2003 AMD x2 4400+ 2GB ram 6600GT ik heb al op google gezocht. maar geen oplossingen gevonden wie kan me helpen alvast bedankt :wink:
Link naar reactie
Oh dit probleem komt volgens mij heel vaak voor in Pinnacle, ik heb het ook wel eens gehad. Om wat voor soort video gaat het nu precies? Een avi bestand in dv kwaliteit, of een al gerendeerde video in mpg? Als het om een avi bestand gaat, loopt het geluid dan niet synchroon in pinnacle studio of in een ander programma zoals windows media player? In het eerste geval is het niet zo erg, want hij gaat natuurlijk om het gerendeerde eindresultaat. Gr Steven
Link naar reactie
[quote:b70f12d3a2="jgbteg"]gewoon ff de video van het spoor "locken" met het slotje en dan het bijbehorende audiospoor een paar frames verschuiven, herhaal dit tot het goed sync is.[/quote:b70f12d3a2] hoe kan ik het locken? ik zie helemaal geen slotje. bij pinnacle heb ik de film geladen bij tab "bewerken" en de stukjes film naar "mijn film" gesleept. nu wil ik hem dus locken maar hoe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...