Ga naar inhoud

adobe premiere problemen met film maken


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over adobe premiere 6.5. Ik ben een film aan het maken. Ik doe dit met losse beelden en stukjes film. Ik heb deze in de video timeline gezet en dat gaat goed. Maar als ik het project opsla en dan weer open, herkent hij de beelden niet meer en worden ook niet meer weergegeven in de timeline. Hij geeft ook de beelden in de map een andere naam, namelijk -1 en geeft ze aan als 0 sec. Ik snap niet hoe dit kan, het lijkt net of hij een link mist ofzo. Ik heb de losse beelden in Photoshop gemaakt op de juiste formaat en opgeslagen als JPEG 72 dpi. Weet iemand wat het probleem is??? Groet Piet
Link naar reactie
Ik weet niet zeker of er aan de hand is wat ik denk: Premiere heeft in bepaalde versies problemen met het goed opslaan van projecten; dit is een bekend probleem. Een oplossing hiervoor kun je waarschijnlijk vinden bij 'support' van Adobe, of mogelijk sneller via een internet-zoekmachine. (Yahoo, Google etc.) Oplossing uit m'n hoofd: open een nieuw project en importeer vervolgens het project dat problemen gaf. Is het nu in orde sla je project dan op onder een nieuwe naam.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...