Ga naar inhoud

te groot bestand!


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Ik heb weer een nieuw probleem, maar dit keer ligt het in de videobewerking. Ik had een aantal stukjes film gemaakt in adobe after effetcs 6.5. Ik sloeg die op als avi's en ze waren op normale grootte..in diezelfde map voegde ik wat muziekbestanden en andere kleine filmbestanden toe. Toen maakte ik een project in ADOBE PRIEMERE PRO met al die kleine stukjes film en muziek...wat allemaal bij elkaar niet groter zou moeten zijn dan 50 mb..toen ik het project af had exproteerde ik het als avi film.. het filmpje bleek kleiner te zijn dan normaal en het was ineens 533 MB GROOT?? Kan iemand mij hier alsjeblieft uithelpen? Alvast bedankt :)
Link naar reactie
dat zou best het geval kunnen zijn, helaas weet ik helemaal niks over de codec of bitrate of hoe dat in zijn werking gaat.. Kan je misschien daar iets meer over vertellen of tenminste hoe ik het bestand kan verkleinen? (p.s. toen ik keek in de map van 'gerenderde video bestanden (die bestanden die ik geimporteerd heb en gebruikt heb in het project) bleek het dat die bestanden ook enorm waren vergroot (van 2mb naar 20mb??) Ook heb ik de film in allerlei bestandsformaten proberen te opslaan (avi,mov,wma etc) maar ze bleven steeds enorm.. Weet iemand (of Gerben? :D ) hoe ik dit alles kan oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...