Ga naar inhoud

Comprimeren met tmpgenc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het maken van een filmcompilatie van allerlei goals die ik heb gemaakt met het spel Pro Evolution Soccer 5. Ik heb herhalingen gemaakt met het programma "fraps" en vervolgens deze bestanden gecomprimeerd met "virtualdub". Daarna heb ik alle filmbestanden geïmporteerd in windows movie maker en daar muziek ondergezet en uiteindelijk 1 bestand van gemaakt. Nu blijkt echter dat de beeldkwaliteit van het bestand enorm verslechterd is. Ik heb toen opnieuw 1 filmbestand gemaakt maar dan opgeslagen als "DV-AVI PAL (25 Mbps)". Hierdoor kreeg ik een bestand van 2,8 GB (en beetje erg groot). Iemand zei toen dat ik via tmpgenc dit hele grote bestand kon comprimeren, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Link naar reactie
[quote:9fc8c1726a="rwilligen"][color=red:9fc8c1726a] @ Hasjlover: Hier de enigste en laatste waarschuwing: nog 1 x zo'n post en je hebt een ban te pakken! Geen warez en/of links naar warez RW [/color:9fc8c1726a][/quote:9fc8c1726a] ow sorry, maar ik wist niet dat dit erg was. ik heb een tijdje geleden ook iemand zo'n link zien plaatsen, zonder dat er wat van gezegd werd volgens mij, en ik dacht: ik help die gozer even. Ik zal het niet meer doen :-? p.s. Wat zijn warez?
Link naar reactie
Een kreet uit de "onderwereld" voor illegale software ed. Het is geen halsmisdaad en je krijgt er ook geen nekschot voor maar om op dit forum te komen en posten en heb je ooit geklikt op "ja:ik ga accoord met de voorwaarden" De voorwaarden zeggen: geen illegaal materiaal posten. Zoals je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php]HIER[/url] kunt lezen. De knop om deze pagina te bereiken zit notabene bovenaan [b:08e93f1e42]iedere[/b:08e93f1e42] pagina. (handleiding) Van iemand die meer dan 4 maanden lid is en meer dan 100 posts op zijn naam mag je verwachten dat ie de handleiding nu toch wel eens een keertje heeft ingekeken.... Als je overigens zelf iets tegenkomt waarvan je denkt; "mag dat wel?" dan kun je altijd een mod via pers.bericht waarschuwen en/of vragen, wij zien een hoop maar toch ook weer niet alles. maar; foutje,excuses geaccepteerd,zand erover,klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...