Ga naar inhoud

Problemen met Pinnacle Studio 9 NL


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het bewerken van een video bestand loop ik tegen een probleem aan. Ik werk met Pinnacle Studio 9 NL. De eerste DVD die ik moest bewerken gaf geen problemen. Ik heb 'm met VOB2MPG v2.1 omgezet maar MPEG en deze bewerkt. Nu kreeg ik een tweede DVD waarop een drietal bestanden staan, namelijk: VR_MANGR.BUP, VR_MANGR.IFO en VR_MOVIE.VRO. De .VRO heb ik met TMPGEnc DVD Author 1.6 omgezet naar VOB en die vervolgens weer met VOB2MPG v2.1 naar MPEG. Nu laad ik die MPEG in Pinnacle en dan gaat 't fout. Ik krijg geen voorbeeld van de film te zien in het afspeel gedeelte rechtsboven. (Dat kreeg ik wel bij het bewerken van de vorige MPEG). Wanneer ik wat scenes achter elkaar heb gezet en deze wil gaan renderen tot een nieuwe film (AVI, MPEG, Stream, maakt niet uit) krijg ik de fout: "Gedurende het renderen van dit bestand is een fout opgetreden". Lekker globaal! Heeft iemand een idee waar het fout gaat, of wat ik zelf mogelijk fout doe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...