Ga naar inhoud

Welke DVD keuze is het beste?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn film gemaakt en heb dit gebrandt op een DVD+R. Ik kan deze DVD goed bekijken op de DVD brander waarmee ik hem gebrand heb maar als ik bij hem in een andere DVD speler stop dan kapt hij er na een poosje ermee. Ik heb de video met Pinnacle gebrandt en is 70 minuten lang. Ik denk nu dat het aan de DVD soort ligt. Wie weet welke DVD soort het beste is en welke het meest wordt ondersteund door verschillende DVD spelers dus ook voor DVD spelers op een TV
Link naar reactie
Daar is helaas weinig over te zeggen. Voor door je brander het best ondersteunde merken hebben de fabrikanten van de brander meestal een advieslijst. Dit zegt helaas niets over hoe een merk wordt afgespeeld op een willekeurige andere DVD speler (stand alone of interne computerspeler). Enige is om eerst goed na te gaan wat voor soort schijven door andere spelers wordt geaccepteerd (DVD+ of DVD-, DVD-RW of niet). En dan met dat type qua merk maar eens wat te experimenteren.
Link naar reactie
[quote:90330198bd="Klaas Dons"]Ik heb mijn film gemaakt en heb dit gebrandt op een DVD+R. Ik kan deze DVD goed bekijken op de DVD brander waarmee ik hem gebrand heb maar als ik bij hem in een andere DVD speler stop dan kapt hij er na een poosje ermee. Ik heb de video met Pinnacle gebrandt en is 70 minuten lang. Ik denk nu dat het aan de DVD soort ligt. Wie weet welke DVD soort het beste is en welke het meest wordt ondersteund door verschillende DVD spelers dus ook voor DVD spelers op een TV[/quote:90330198bd] Het ligt er maar net aan op welke dvd speler je de schijf af wilt spelen. Heb je een panasonic, jvc, pioneer e.d. dan kun je het beste op dvd-r branden. Heb je een dvd speler van philips, yamaha, sony e.d. kun je beter een dvd+r nemen. En dan heb je nog de fantasiemerken zoals cyberhome, provision e.d. dan maakt het niks uit. Kijk op www.vcdhelp.com bij jou dvd speler en welke formaten hij het liefst lust. Tevens kun je daar kijken welke formaten jou brander het lekkerst vindt om te fikken. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...