Ga naar inhoud

xp ziet dv-camera via firewire niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Op deze duitse site staat een oplossing beschreven, alleen de vermelde site bestaal niet meer. http://www.slashcam.de/dvfaq/FAQ-Frage_573.html Ergens anders deze DV_DRIVER.ZIP file wel kunnen vinden en volgens bovenstaande beschrijving geinstaleerd, maar toen werkte mijn pc niet meer. Via systeemherstel naar de oude situatie hersteld.
Link naar reactie
[quote:c1f770de27="kneepkens"]Met een ander type jvc camera, herkent mijn pc deze wel. Het heeft dus niets met drivers of andere xp-versie te maken, het is gewoon de combinatie.Ook omdat mijn camera wel door een andere pc wordt herkent. einde discussie!!![/quote:c1f770de27] toch onbreekt er iets aan je XP installatie, of is er iets beschadigd. En capture je via een insteekkaart of met firewire op het moederbord ?
Link naar reactie
Try to set device control to ms 1394 Het moet mogelijk zijn om met de algemene drivers die al in xp zitten de capture kaart de verbinding te laten maken. Heeft u al nieuwe drivers foor de firewirekaart geinstalleerd? Probeer anders via camera wizard in xp een standaard ms 1394 apparaat (dv-camera) te installeren Misschien is het een beetje dwaas, maar bedien je wel goed? De DV-in functie wordt geactiveerd als de camera is aangesloten, op play (!) staat en daasrna de record knop 2 keer wordt ingedrukt. Sorry, je zult dit wel goed doen, maar bij mijn dvl 107 werkt dat. Anders weet ik het ook niet meer. Sorry!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...