Ga naar inhoud

Film inladen stopt bij Pinnacle


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste techneuten, Wie helpt me aan een oplossing voor een groot gecombineerd probleem: 1) De PC van m'n vader is voorzien van Pinnacle 8.10 en 9.0. Op een gegeven moment kon hij projecten wel openen in 8.10 maar niet in 9.0. Nu heb ik wat gerommeld en nu is het probleem dat projecten wel kunnen worden geopend in 9.0 maar niet in 8.10. Wie weet waar het aan ligt? 2) Bij het renderen van een film loopt de film vast en gaat de PC naar het bureaublad waarbij de startbalk weg is evenals alle icoontjes. Wat gaat er mis? 3) Bij het inladen van een nieuwe film in 8.10 gaat de camera wel lopen, maar wordt er maar één beeldje in het album opgenomen, namelijk een zwarte afbeelding. BIj het inladen van een nieuwe film in 9.0 worden een aantal beeldjes opgenomen. Daarna stopt de opname, terwijl de camera wel verder loopt (ook de camera-afbeelding blijft lopen in beeld) en het geluid hoorbaar is. Wie stelt me een oplossing voor. Moet ik het zoeken in Windows XP (en z'n beveiligingsopties); in Pinnacle of bijv. in Media Player? Of is het hardwarematig. Wie o wie helpt???
Link naar reactie
Je hebt gewoonweg het slechtste programma voor videobewerking dat er te koop is. Gooi die rommel eraf en kies voor een goede oplossing, en videobewerking kan een echt plezier worden. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=153490 http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=155453&highlight=pinnacle
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...