Ga naar inhoud

Van Video_ts naar avi?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb een dvd gekregen van iemand maar er staat geen ondertiteling onder. Als ik hem dan op de computer open en op verkennen klik zie ik dat het bestaat uit 2 mappen video_ts en audio_ts. Maar dit wil ik graag terug converten naar avi zodat ik er ondertiteling onder kan zetten. Kan iemand mij helpen? alvast bedankt, daan0on [b:7e9dae780e]ps. als ik het niet terug hoef te converten naar avi en ik de ondertiteling ook er onder kan zetten als het nog uit een video_ts en een audio_ts bestaat, zou ik dat ook graag horen.. [/b:7e9dae780e]
Link naar reactie
Een film converteren duurt met de snelste pc'snog steeds erg lang, zeker als je een prog gebruik die een beetje kwaliteit levert. Een progje wat iets minder goed is, maar het wel binnen 60 minuten klaar heeft, zeker met een beetje pc is winavi [url]http://winavi.com/[/url] Met winavi kan je het tevens ook weer omzetten naar dvd incl ondertitel (weer binnen 60 minuten). Een nog beter alternatief: Zoek even op google, ik ben het een tijdje geleden tegen gekomen, maar het kan zeker dat je een ondertitel in een al gebrande dvd plakt. Voor alle informatie over ondertitels, en ook ondertitels zelf: [url]www.ondertitel.com[/url]
Link naar reactie
Bedankt voor alle hulp mensen maar wat ik nu meemaak is te raar :-? Ik keek net in een ander topic en zie daar wat over virtualdubmod staan. ik denk dat is wel een mooi programma. ik download het en zie dat het bijna hetzelfde is als virutaldub. dus ik probeer de .mpg file te openen en dan lukt het wel :-? Oh ja nog een probleem. ik heb nu via virutualdubmod een .vdr bestand. Maar ik kan niet apart opslaan als .wav wat bij de gewone virtualdub wel kon. Wat moet ik nu dan bij TMPGEnc plus invullen als ie vraagt om [b:aad1b8c32a]audio source[/b:aad1b8c32a] bedankt voor alles :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...