Ga naar inhoud

pinnacle 10 + application error


anoniem

Aanbevolen berichten

Was ik zo'n tevreden gebruiker van Pinnacle 10+ gebeurt het volgende. Start mijn launcher op kies video bewerken hij start op, maar als het keuze menu naar video bestanden geopend gaat worden .... weg is het bewerkingsmenu. Launcher blijft staan. Fout melding:"application error". Mijn hele schijf opnieuw geformateerd. Opnieuw geinstalleerd maar neen hoor hij blijft hetzelfde doen. De eerste 2 keer doet hij het wel maar dan. Ben maar gestopt met het foutmeldingsrapport op te sturen. Mijn computer heeft 2 gig geheugen. Virtueel gehoeugen op een aparte schijf. (4096)Ook temp bestanden op een aparte schijf. Een Asus moederbord P4P200. Een intel 4 processor. Soms denk i dat mijn geheugen niet goed werkt, maar weet niet hoe dat te testen. Ander progranmma's zoals audtion draaien goed. Heb toch het idee met een hardware probleem te zitten. Enige suggesties? Jan
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoort standaard bij Pinnacle denk ik. Heb zelf ook altijd problemen met renderen en omzetten naar videobestanden of ISO bestanden. Blijft altijd hangen. Bij deze nieuwe PC. 3,2 Ghz HT, 2048MB geheugen en 256 MB videokaart ook. versie 9 had dit ook al en vorige versies maar het kost Pinnacle denk ik te veel geld om die BUG er uit te halen. Blijft zo halverwege ophouden. Hij zegt dat ie alle frames heeft gehad en is bezig met het laatste bestand en daar kan ie daaaaaaagen over doen. Terwijl nog lang niet alles gehad heeft. Shit programma...en tevens geluid weer weg van de PCTV kaart.....zoals zovelen.
Link naar reactie
Hoort standaard bij Pinnacle denk ik. Heb zelf ook altijd problemen met renderen en omzetten naar videobestanden of ISO bestanden. Blijft altijd hangen. Bij deze nieuwe PC. 3,2 Ghz HT, 2048MB geheugen en 256 MB videokaart ook. versie 9 had dit ook al en vorige versies maar het kost Pinnacle denk ik te veel geld om die BUG er uit te halen. Blijft zo halverwege ophouden. Hij zegt dat ie alle frames heeft gehad en is bezig met het laatste bestand en daar kan ie daaaaaaagen over doen. Terwijl nog lang niet alles gehad heeft. Shit programma...en tevens geluid weer weg van de PCTV kaart.....zoals zovelen. ps ik gebruik nu versie plus
Link naar reactie
Geheugen test je met memtest, er zijn 2 uitvoeringen van; een oude originele en een nieuwe gebaseerd op de oude. Je moet de nieuwe hebben: http://www.memtest.org/ Op een floppy zetten (gaat vanzelf) en reboot en laten lopen voor een aantal uren (hele nacht), er mogen totaal geen fouten optreden. Sowiezo; het virtueel geheugen op een andere schijf is een discutabel punt, er komen steeds meer aanwijzingen en "adviezen" om het niet meer te doen. Ten tijde van win98 en me was het nog een versneller maar XP regelt het VM eigenlijk uitstekend en snelheidswinst door het op een andere partitie te zetten heb ik onder 2000/XP nooit meer kunnen vaststellen dus ben ik er mee gestopt sinds win2000-sp3. Wist je ook dat als je het wel doet dat je iig op de c schijf een VM moet laten staan van 25 MB?, de reden is mij ontschoten maar zonder deze kleine vm gaat het mis.... Vergeet ook maar andere "tips" voor versnelling zoals "disable paging executive" en andere register hacks, ze werken niet of doen zelfs kwaad. Ook die "vaste" grootte van 4096 zou ik loslaten en gewoon weer dynamisch maken zoals origineel ingesteld staat, want wat moet windows nou als je een video inlaad van meer dan 4 Gig? Er is laatst in c't (computertechniek) een hele test geweest waarin al die "tips" werden uitgeprobeert, conclusie; het enigste wat echt helpt is zo min mogelijk software installeren en achtergrond processen uit zetten, de rest van de tuning-tips levert geen of geen noemenswaardige versnelling op. De temp bestanden op een aparte hd is wel een goede zaak aangezien je zo voorkomt dat er op 1 schijf zowel geschreven als gelezen wordt, bovendien kunnen temp files gemakkelijk erg groot worden en een aparte hd met meer ruimte is dan wenselijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...