Ga naar inhoud

Betere kwaliteit+ondertitels


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar films waar de kwaliteit niet echt super van is. Het zijn .avi bestanden kan ik de kwaliteit hiervan beter maken? En hoe zet ik ondertitels 'vast' onder een film. Ik heb met het prog subsync ondertitels onder films gezet, maar ik kan ze alleen met ondertitels in dat prog afspelen, maar hoe zet ik ze met ondertitels op dvd?
Link naar reactie
[quote:5618642faf="Screen"]Ik heb een paar films waar de kwaliteit niet echt super van is. Het zijn .avi bestanden kan ik de kwaliteit hiervan beter maken? En hoe zet ik ondertitels 'vast' onder een film. Ik heb met het prog subsync ondertitels onder films gezet, maar ik kan ze alleen met ondertitels in dat prog afspelen, maar hoe zet ik ze met ondertitels op dvd?[/quote:5618642faf] Wat je ook doet iedere bewerking die je doet is een "generatie "verder van het origineel, oftewel ieder extra compressieslag zal de kwaliteit verschlechteren. beter zla het nooit worden minder wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...