Ga naar inhoud

films op CR-RW/DVD zetten


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag oh het mogelijk is om AVI en MPEG-films doodweg via Windows Verkenner op een CR-RW of een DVD te zetten. Of is hier aparte software voor nodig. Ik ben een beginneling dus ik weet er nog niet zoveel van af. Als er software voor nodig is: waar kan ik die vinden op internet? Bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote="smily01"]Ik heb een vraag oh het mogelijk is om AVI en MPEG-films doodweg via Windows Verkenner op een CR-RW of een DVD te zetten. Of is hier aparte software voor nodig. Ik ben een beginneling dus ik weet er nog niet zoveel van af. Als er software voor nodig is: waar kan ik die vinden op internet? quote] Hallo, Je kunt avi en mpeg films met Windows Verkenner op een CD (niet DVD!) branden, maar niet groter dan 700 MB, want dat is de grootte van een CD. In hoge (DVD) kwaliteit kan er dus zeker niet meer op dan een half uur film. De CD die je nu hebt gebrand is niet te lezen met een DVD speler! Je kunt de video alleen afspelen in een computer. Als je een MPEG video op DVD wil zetten kun je de meete videobewerkingsprogramma's (zoals Pinnacle Studio) gebruiken, of de TMPGenc DVD author gebruiken (hiermee kun je van een MPEG bestand een DVD maken). Deze is 30 dagen gratis te gebruiken (te downloaden met deze link: http://download1.pegasys-inc.com/download_files/TDA-1.6.34.89-install-EN.exe ) Met vr gr. Steven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...