Ga naar inhoud

Grafische kaart, wat is de beste keuze?


Aanbevolen berichten

Zouden jullie mij kunnen helpen bij het uitzoeken van een grafsche kaart? De pc wordt voornamelijk gebruikt bij video bewerking (Sony Vegas). Ik merk nu gewoon dat de pc het niet voor elkaar krijgt om een mooie preview te laten zien. Ik heb een budget van 150 euro. (Mag er iets boven) Dit is de setup: Intel P4 630 Asus P5L D2-VM 1024 MB geheugen Alvast bedankt!
Link naar reactie
Kid; videokaart heeft bij videobewerking niet echt veel te doen. (lees onderstaande; dus hoef je echt niet zo'n high-end videoplank ik je kast te schroeven) Uit de FAQ [b:9f2776b8d7]Videokaart[/b:9f2776b8d7] De videokaart zou een modern model moeten zijn, belangrijk is een betrouwbare fabrikant die veel aandacht besteed aan driverupdates, snelheid en geheugen doen bijna niet ter zake, video is een 2D aangelegenheid waarbij een 8MB-pci kaartje in principe al zou volstaan. Puur vanuit video oogpunt hebben Matrox kaarten de beste hardware,mooie stabiele drivers en een fraaie scherpe 2D weergave waar andere meestal niet aan kunnen tippen, vooral de dual en triple-head waarmee monitor(en) en tv kunnen worden aangestuurd leveren kwalitatief een fraai beeld op zowel monitor als tv.
Link naar reactie
Wat scheelt er precies aan je video preview? Stotteren? DL [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/DV_display_reghack.zip]deze[/url] eens en kies #1, dubbelklik en klik daarna "ja" Als het niet werkt/helpt: met nummer #0 herstel je weer de oude situatie. Om het simpel te stellen; het is uiterst onwaarschijnlijk dat je met de aanschaf van een nieuwe videokaart je probleem oplost wat dat dan ook moge zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...