Ga naar inhoud

studio 9 montage in studio 10


anoniem

Aanbevolen berichten

ik was begonnen met een montage in studio 9, maar onlangs heb ik studio 10 geïnstalleerd, dus heb ik die stu-file geopend in studio 10. Geen probleem, studio 10 converteerd alles naar het nieuwe formaat. Nu ben ik klaar met de montage, maar ik krijg hem niet gerenderd. Als ik probeer een avi-file te maken (DV kwal) krijg ik slecht 7 min. film gerenderd, ongeacht de lengte van de hele montage. Is de montage langer wordt er een stuk afgeknipt, is hij geen 7 min. wordt er gewoon zwart beeld toegevoegd. Ik krijg dus de hele montage niet in 1 keer gerenderd. Iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:34878c0f04="DiTn"]ik was begonnen met een montage in studio 9, maar onlangs heb ik studio 10 geïnstalleerd, dus heb ik die stu-file geopend in studio 10. Geen probleem, studio 10 converteerd alles naar het nieuwe formaat. Nu ben ik klaar met de montage, maar ik krijg hem niet gerenderd. Als ik probeer een avi-file te maken (DV kwal) krijg ik slecht 7 min. film gerenderd, ongeacht de lengte van de hele montage. Is de montage langer wordt er een stuk afgeknipt, is hij geen 7 min. wordt er gewoon zwart beeld toegevoegd. Ik krijg dus de hele montage niet in 1 keer gerenderd. Iemand een oplossing?[/quote:34878c0f04] Ik heb zelf ook ff studio 10 geprobeerd maar de problemen waren talloos ook na updates Enfin google maar eens op problems pinnacle studio 10
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...