Ga naar inhoud

[Pinnacle 8] Kan geen nieuwe film toevoegen aan project?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik was met een film bezig, die ik creeer vanuit verschillende andere video's, die mij in varierende bestandsformaten en afmetingen worden aangeleverd. Opzich wilde dat prima, maar nu (opeens?) kan ik geen nieuwe film meer toevoegen, dan krijg je niet zo'n groene streep in je timeline maar een rode. Wat is hier aan de hand? De basis film zeg maar daar kan ik nog wel scenes van toevoegen. Edit: Hij pakt ook van sommige (gecomprimeerde) filmpjes het geluid niet mee? - Lodyx
Link naar reactie
Waarschijnlijk komt dat omdat het aantal beelden per seconde van de ene film anders is dan van de andere film. Kwestie van even omzetten in een nieuw project en dan toevoegen aan je huidige. Gecomprimeerde filmpjes; bedoel je daarmee divX? Dat wordt (meen ik) niet ondersteund door pinnacle 8. Krijg je dan wel beeld? Zelf kan ik de gecomprimeerde avi-filmpjes die ik van de tv heb opgenomen met mijn archos av420 NIET bewerken met Pinnacle 8 maar wel met Movie maker. Die bestanden die de Archos maakt zijn Mpeg4 bestanden maar Pinnacle 8 kan er dus niet veel mee. Je gebruikt de divx-codec om het bestand af te spelen met de mediaplayer en daardoor hoor je in Studio 8 wel het geluid en je ziet ook wel beeld in het afspeelvenster maar je ziet geen beelden in de scene's die op de tijdbalk staan. Maar goed, dit was even off-topic...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...