Ga naar inhoud

AVI conversie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een film als AVI bestand. Maar het is een wat schokkerig beeld. met het progje Gspot kan ik de eigenschappen zien van het filmbestand. codec xvid Name: XviD bitrate: 667 kb/s FPS 25.000 Qf 0.125 bits/pixel xy: 608x352 Ik snap niet wat het allemaal betekend maar: Is het te converteren naar een vloeiend beeld ? Ik heb met het progje: AVS videoconverter al geprobeerd de FPS naar 30 te converteren maar zonder succes. Het mag een AVI bestand blijven. Via Nero kan ik daarna een DVD branden. Dank voor antwoord. Ad
Link naar reactie
Ik begrijp dat je een speler bedoelt voor de Pc maar ik wil het graag op de TV afspelen. Ik brand van de AVI file een DVD en stop die in de DVD speler die aan de TV hangt. Ik heb al eerder van een avi bestand een DVD gemaakt. En vaak gaat het wel goed. Ik hoefde daar niets aan te wijzigen. Maar deze avi file is kennelijk niet goed. Ook heb ik een andere AVI van dezelfde film gedownload, deze heeft hetzelfde probleem. Kan het er mee te maken hebben, dat het een russische versie is ?
Link naar reactie
[quote:ddc7ab00ae="huijg"] codec xvid Name: XviD [/quote:ddc7ab00ae] De film is gecodeerd met de codec; XviD [quote:ddc7ab00ae="huijg"] bitrate: 667 kb/s[/quote:ddc7ab00ae] er wordt 667kb gebruikt per seconde voor de video om het op te slaan. [quote:ddc7ab00ae="huijg"] FPS 25.000[/quote:ddc7ab00ae] D'r zijn 25 frames per seconde; goed voor vloeiend beeld.[quote:ddc7ab00ae="huijg"] Qf 0.125 bits/pixel[/quote:ddc7ab00ae]gemiddelde; heb je weinig aan.[quote:ddc7ab00ae="huijg"] xy: 608x352[/quote:ddc7ab00ae]De afmetingen van je video.[quote:ddc7ab00ae="huijg"] Ik heb met het progje: AVS videoconverter al geprobeerd de FPS naar 30 te converteren maar zonder succes.[/quote:ddc7ab00ae] Het veranderen van de framerate heeft geen enkel nut. Het kan alleen nog maar slechter worden. Het opwaarderen van de framerate van 25 naar 30 is zoiezo al moeilijk. Kijk verder in Gspot; heb je wel de codecs die je nodig hebt? Heb je een codec pack geïnstalleerd?; verwijder die en installeer alleen DivX; XviD en Mp3/AC3. Druk es op de knop 'Render'. Kopieer de tekst; en plak hem hier neer. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...