Ga naar inhoud

Venster van Premiere 1.5 verdwijnt


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik tijdens het editen kies voor File-New en Title aanklik verdwijnen de geopende vensters van Adobe Premiere Pro 1.5 van het scherm en verschijnt daarop het bureaublad. Ik werk met Windows XP Home Edition SP2. Dit is (soms) ook het geval als ik het programma opstart. Het probleem is spontaan ontstaan terwijl ik er al meer dan 'n jaar "normaal" mee werk. Systeemherstel-Schijfopruiming-Defragmentatie bracht geen verandering, evenals het verwijderen en daarna opnieuw installeren van Adobe Premiere Pro 1.5 Weet iemand hiervoor een oplossing? Pceetje bedankt voor de reactie. Omdat mijn Engels volstrekt onvoldoende is kan ik op de site die u noemde niet uit de voeten. De videoclip is comform de premiere specificaties dus daaraan kan het niet liggen. Ik wacht verdere reacties af. Als aanvulling op het probleem mer Adobe Premiere Pro 1.5 nog het volgende. Sinds kort wil het programma soms helemaal niet meer opstarten. Weet iemand raad?
Link naar reactie
[quote:4dda310a4c="NAAvdBerg"]Als ik tijdens het editen kies voor File-New en Title aanklik verdwijnen de geopende vensters van Adobe Premiere Pro 1.5 van het scherm en verschijnt daarop het bureaublad. Ik werk met Windows XP Home Edition SP2. Dit is (soms) ook het geval als ik het programma opstart. Het probleem is spontaan ontstaan terwijl ik er al meer dan 'n jaar "normaal" mee werk. Systeemherstel-Schijfopruiming-Defragmentatie bracht geen verandering, evenals het verwijderen en daarna opnieuw installeren van Adobe Premiere Pro 1.5 Weet iemand hiervoor een oplossing?[/quote:4dda310a4c] Bedankt Jaap H. Ik heb uw raad opgevolgd. Het probleem blijft echter voortduren.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
* Probeer eerst even om terug te gaan naar de standaard instellingen door de volgende map te verwijderen of een andere naam te geven: C:\Documents and Settings\[user]\Application Data\Adobe\Premiere Pro\1.5 Start nu Premiere Pro 1.5 opnieuw *Kijk even in je Event Viewer of daar iets bijzonders in staat (Start -> Uitvoeren -> eventvwr -> OK) * Start de pc opnieuw op met alle startup items uit (Start -> uitvoeren -> msconfig -> OK Selecteer het tabblad startup -> Klik onderin op alles uitschakelen. Schakel nu nog eventueel je videokaart driver aan. Start de Pc opnieuw en start vervolgens PPro 1.5
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...