Ga naar inhoud

audio niet meer synchroon na NERO 6 bewerking


anoniem

Aanbevolen berichten

Een divx met ondertiteling draait prima op mijn pc: geluid en ondertiteling helemaal perfect. Voor het overzetten naar dvd moest ik hem echter in tweeën knippen (met virtual dub), ook geen probleem. Ik heb nu 2 dvd's van elk ruim een uur, gebrand met NERO VISION EXPRESS 3. Echter, de audio loopt niet meer synchroon over de hele dvd. Wel constant dus geen uitloop Iemand een idee hoe dat komt?
Link naar reactie
[quote:d4294db16f]Je divx heeft een beschadiging opgelopen tijdens het downloaden, hetzij bij jou hetzij bij de vorige eigenaa[/quote:d4294db16f] Hoe kan dat want na downloading draait hij zonder enig probleem, volledig synchroon op mijn pc.! Pas na het branden op dvd komt de audiovertraging aan het licht. Je zou zeggen dat tijdens het brandproces iets verkeerd gaat.
Link naar reactie
Mediaplayer(s) hebben geen last van de beschadiging, een slim mechanisme maakt dat je de missende/defecte frames niet ziet of hoort, pas bij conversie welke 1:1 frame voor frame moet gebeuren steekt het probleem de kop op. Een beetje vergelijkbaar met een audio cd met veel krassen erop, tijdens het afspelen merk je er niets van maar als je hem digitaal gaat kopieren zit je kopie helemaal vol met tikken en ruis. Zoals Pceetje al adviseerde: een ander programma wil er wel eens minder last van hebben, kwestie van proberen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...