Ga naar inhoud

copy dvd met Nero recode 2


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kom weer eens om hulp aankloppen. Als ik op mijn computer een dvd copier dan kan ik hem wel op de computer afspelen maar niet op de dvd speler. Als mijn zoon dat voor mij doet dan kan dat wel. Beiden hebben we windows XP en dezelfde Nero. Moet ik misschien iets instellen? Mijn zoon zegt dat hij dat niet doet. Wie weet raad? Bij voorbaat dank Wiebertje
Link naar reactie
Vaak bij gebruik van zowel DVD r als DVD rw vergeet men nog wel eens de juiste instelling op te geven voor de te branden schijf. Als dat het gevbal is kan de speler heel erg in de war raken en de schijf niet spelen. Ik heb een NU brander en daarbij een stukje software om in het BIOS van de brander vast te leggen welke instelling bij welke schijf hoort. dit kan overruled worden door Nero maar dan moet je dast zelf doen en wanneer je niets doet zal Nero (of een ander programma) uitgaan van de instelling in de hardware (BIOS van brander). kan ook liggen aan welk merk dvd je gebruikt maar dat ligt denk ik te veel voor de hand en ik neem aan dat de test op schijfen uit dezelfde serie gedaan zijn....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...