Ga naar inhoud

Pinnacle


anoniem

Aanbevolen berichten

In Pinnacle studio Plus 700 usb versie 10 trillen de beelden in de player zodra ik via een videoband afspeel met behulp van de videorecorder. Deze trilling is ook te zien als je bv een beamer aansluit op de 700 usb box uitgang. TV beelden via de zelfde recorder trillen niet. Videobeelden werken goed op de TV of beamer (Trilling= lijkt trekking bijv. in de linkerbovenhoek van het beeld is een stukje weg. Of het beeld staat scheef in de player.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Probleem heb ik ook, kan een videoband niet binnen halen met 700 usb . beeld is niet om aan te zien. Heb het nu gedaan met oude ezmaker usb2.0 en dan gaat het wel goed. Ik weet ook de oplossing niet. Was blij dat ik dat oude ding nog niet had weggedaan. Maaar als iemand de oplossing weet??? graag gr. Pret :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hartelijk dank voor je mail! Een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. Momenteel maak ik van de videobanden een dvdschijf. Hiermee kan ik wel uit de voeten naar het is niet de juiste oplossing. Dit programma moet toch zonder problemen kunnen werken. Wat mij opvalt is dat de producent geen goede oplossingen geeft? :evil: En de gebruiks laat barsten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...