Ga naar inhoud

Een beginnersvraag?? hoe mpeg bestand op DVD branden


anoniem

Aanbevolen berichten

Na hier al wat vragen te hebben gesteld over het video bewerken heb ik nu een beetje een knullige vraag. Ik heb een film van de tv opgenomen met mijn tv kaart op mijn harde schijf. Dit is een MPEG file. Ik wil daar nu een DVD van maken maar dat lukt niet met nero. Heb ik een programma nodig die MPEG converteerd naar een DVD compatible bestand???? Ben al een paar aan het rommelen geweest en ik kom er nog niet uit. Conqubite
Link naar reactie
Ik doe dit met Nero Vision Express 3. Die zit volgens mij standaard in het pakket van Nero 6. Je kunt dan zelfs een menu aanmaken en verschillende hoofdstukken indelen. Echt leuk.... ! Probeer het maar eens. Anders kan het ook met Pinnacle Studio 9 (alleen geen MPEG4 maar wel MPEG2 of 1). Dit is een nog veel uitgebreidere mogelijkheid met mooiere menu's enzo. :wink:
Link naar reactie
[quote:db39df4567="ChiaChip"]Ik doe dit met Nero Vision Express 3. Die zit volgens mij standaard in het pakket van Nero 6. Je kunt dan zelfs een menu aanmaken en verschillende hoofdstukken indelen. Echt leuk.... ! Probeer het maar eens. Anders kan het ook met Pinnacle Studio 9 (alleen geen MPEG4 maar wel MPEG2 of 1). Dit is een nog veel uitgebreidere mogelijkheid met mooiere menu's enzo. :wink:[/quote:db39df4567] Laat ik nou net nero 5.5 hebben en pinacle studio 8 (8.8 geloof ik). Ik heb het in beide nog niet kunnen ontdekken maar wellicht zie ik het over het hoofd. Zoals gezegd, ik ben een beginner in videobewerkingsland en het gaat me nog helemaal niet zo geweldig af :oops: :cry: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...