Ga naar inhoud

mislukt


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in Premiere een NTSC project opgezet. Mijn video film gecaptured, bewerkt en opgeslagen. Vervolgens moest ik deze film gaan branden met Nero. "Er zit veel NTSC materiaal in deze film", was het commentaar van Nero. Waarvoor wilt u deze film branden? Ik kon kiezen uit een aantal landen. Ik koos Amerika, omdat de film daarnaar toe zou gaan. Alles leek verder goed te gaan en ik de volgende dag, blij dat het gelukt was, de film naar mijn familie in Morton (VS) gestuurd. Een week duurde het voordat de film er was. Daar bleken ze de film niet te kunnen zien. "We zien alleen maar een zwart beeld en er gebeurt helemaal niets". Wat kan er mis gegaan zijn ???? Werner
Link naar reactie
Ben wat vergeten. Toen ik de film gebrand heb, had ik nog niet het programma "DVD region free" geïnstalleerd. Nu wel. Kan ik proberen de film op dezelfde wijze te branden en wordt deze dan regio vrij ? Immers het programma "Region Free" draait op de achtergrond mee. Of moet ik toch iets doen ???Maar een ander probleem is, dat ik gehoord heb dat maar vier keer te kunnen doen, want dan blijven de instellingen op de brander bewaard zoals ze dan staan. Weer een probleem...
Link naar reactie
DVD Region Free is een programmatje om Regio beveiliging eraf te halen, tijdens kopieren of tijdens het afspelen. Wat je wel zou kunnen proberen, is 'm opnieuw branden en dan op een lage brandsnelheid... Hou er wel rekening mee dat op normale dvd kwaliteit je ongeveer 1 uur en 42 min, slaan...anders moet het gecomprimeerd worden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...