Ga naar inhoud

DVD software met specifieke mogelijkheden


anoniem

Aanbevolen berichten

Onlangs ben ik begonnen met het samenstellen van een DVD waarop zowel een tweetal diavoorstellingen als een tweetal videoopnames moeten komen. Deze vier "items" wil ik direct vanuit het hoofdmenu van de DVD kunnen benaderen. Ik ben dan ook op zoek naar zogenaamde DVD authoring software waarin de volgende twee mogelijkheden gecombineerd moeten voorkomen. 1: Het te maken hoofdmenu moet volledig aan te passen zijn en liefst van geanimeerde knoppen kunnen worden voorzien 2: De muziek bij de diavoorstellingen moet configureerbaar zijn. Hiermee bedoel ik dat ik in het programma zelf verschillende nummers achter elkaar wil zetten en daarbij de mogelijkheid wil houden om nummers in te korten zodat een nieuw nummer bij een bepaalde dia begint. Ik heb al verschillende softwarepakketten geprobeerd maar ze hebben óf het één (Ulead DVD moviefactory: audio editting), óf het ander (InterVideo WinDVD creator, Ulead DVD Workshop: configureerbaar hoofdmenu). Wie kan mij (uit eigen ervaring) nog een ander software pakket aanraden? [color=darkred:eeca41271e]verplaatst [gh][/color:eeca41271e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...