Ga naar inhoud

video op dvd zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het programma van beckers video digitaal geinstalleerd. Echer als ik het programma wil openen krijg ik de tekst. Video opname filter en video coderingsfilter kunnen niet worden gekoppeld.Er zijn geen competable kleurindelingen. Ik werk onder windows XP en heb Pinnacle studio se met studio DC10 plus Wie weet hier een oplosiing voor
Link naar reactie
Zonder een uitspraak te doen over het probleem wat je nu hebt: een DC10+ werkt doorgaans alleen goed samen met studio software van Pinnacle, oorzaak is de hardwarematige mjpeg compressor die op het bord zit en de mentaliteit van Pinnacle, er is vrees ik niet veel aan te doen. Wat je nu zou kunnen doen: in apparaatbeheer de dc10 tijdelijk uit zetten, een reboot doen en het programma weer opstarten als het meezit doet ie het nu wel en kun je in de configuratie eea aanpassen, zo zou de kleurruimte voor de capture module op yuy2 moeten staan en als compressor de dcxxx mjpeg compressor. Voor evt project instellingen zou je hetzelfde moeten kiezen, daarna dc10 weer aanzetten en een reboot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...