Ga naar inhoud

Pas op voor megawebshop


anoniem

Aanbevolen berichten

Al maanden lang probeer ik 125 euro van megawebshop terug te krijgen, ik heb ze schriftelijk , etc gevraagd mij het geld weer terug te geven, maar niets helpt. Zij geven gewoon niet thuis. Wat kan ik doen om mijn recht op dit soort van onrecht te verhalen? Correspondentie met die lieden: Navigeer hier : Startpagina / Winkelen / Volume winkelen / Koopjes / Business /Community Megawebshop » Megawebshop - Helpdesk » Jouw aanvraag Onjuiste kaart geleveerd!/ordernr.:20194 aanvraag status: Open [Sluit] Categorie: Anders... Reacties: 4 Prioriteit: Hoog Printer vriendelijke versie Datum: 2005-09-08 08:38:17 Naam: xx E-mail: xx Bericht: Ik wil een kaart met lnb/rf-aansluitingen voor mijn satellietontvanger, zoals ook u hier aangeeft: http://www.megawebshop.com/winkelen/product_info.php?products_id=1184 U heeft mij een kaart doen toekomen met de oude radio/tv-antheneaansluitingen!!! Hier heb ik niet om gevraagd en ook niet voor willen betalen!!! Of u doet mij de kaart toekomen waarvoor ik u heb willen betalen of ik wil mijn geld terug!!! Aan u de keus!!! Alvast mijn dank, xx ordernummer:20194 Datum: 2005-09-08 12:39:55 Naam: Megawebshop Helpdesk Bericht: Hallo xx, ik heb net met u gesproken door de telefoon en zoals beloofd zou ik u onze retouradres toesturen, dit is het volgende: Megawebshop Ltd Putselaan 149B 3072CE Rotterdam Zoals beloofd zou ik kijken of ik alsnog die andere kaart kan vinden, zoniet dan krijgt u uw geld terug incl de extra verzendkosten. Met vriendelijke groeten, Megawebshop Helpdesk http://www.megawebshop.nl - Indien u nog meer vragen heeft en de aanvraag is nog open, dan gelieve in dezelfde aanvraag verder te gaan. Dit om misverstanden te voorkomen. Dank u voor uw medewerking. - Datum: 2005-09-21 02:31:23 Naam: xx Bericht: Geachte heer, Gaarne verneem ik van u spoedig hoe het staat met de afhandeling van mijn 'case'. Alvast mijn erkenning voor uw medewerking. Datum: 2005-10-07 09:41:56 Naam: xx Bericht: Geachte heer, Per wanneer denkt u mijn betaling incl. retourzendkosten voor de geannuleerde order weer aan mij te doen keren? Waren wij toentertijd niet overeengekomen dat indien u niet in staat zou zijn om mij de kaart te leveren waarvoor ik u uiteindelijk heb willen betalen u mij de geldelijke vergoeding hiervoor weer zou doen toekomen? Om wat voor reden moet ik nog steeds bij u lopen te bedelen/zeuren om hetgeen mij toekomt? Graag wil ik vernemen waar ik aantoe ben of verlangt u wellicht dat ik andere wegen bewandel om alsnog mij recht te behalen? Datum: 2005-10-17 13:52:28 Naam: xx Bericht: Indien u mijn 125 euro niet wenst terug te storten op mijn girorekening, dan verplicht u mij via de consumentenbond, tros radar, vara kassa, computertotaal, tweakers, etc.; melding te doen van de wijze waarop u zaken denkt te mogen doen. Eventueel zal ik ook een eigen web site met uw handelspraktijken gaan starten!!! Mijn vraag aan u: wilt u mij mijn geld teruggeven of niet??? Ik heb reeds lang moeten wachten, spoedig antwoord wordt dringend verlangd!!! -------------------------------------------------------------------------------- Reageer Bericht: * Help | Contact | Track & Trace | Privacy Policy | Algemene voorwaarden | Over Megawebshop Copyright © Megawebshop, All Rights Reserved
Link naar reactie
[color=red:24620973bb] Tja, het forum is hier niet voor bedoeld, deze gaat op slot. Mocht je verder advies willen hebben over welke weg te volgen dan zou je dat in een nieuw topic kunnen doen, wellicht in "hardware-anders" maar wellicht wordt je nieuwe topic ook daar gesloten zal worden, kwestie van proberen. Je zou iig het schandpaal-nagelen achterwege moeten laten want de beklaagde is niet in staat om te reageren tenzij jij hem inlicht over je topic en in dat geval wordt de zaak hier uitgevochten en dat willen we niet. "ons" forum is nu eenmaal geen consumentenbond, het is een technisch forum omtrent het gebruik van de pc en alles wat daarmee samenhangt maar iig niet dit soort gevallen. Er zijn ook fora die (dacht ik)wel een afdeling voor dit soort zaken hebben zoals tweakers en fok Mocht je verder op dit topic willen reageren dan kun je me een pb sturen....[/color:24620973bb]
Link naar reactie
Mag ik mijn betaling terugkrijgen of niet? Hoelang dien ik op een antwoord te wachten een jaar , een eeuw? Zeg het maar. Tweakers is niet erg blij met mij, blijkbaar krijgen ze goed betaald door megawebshop! Zij laten mij niet inloggen: Zij kennen mijn e-mailadres en inlognaam 'niet meer', maar zeggen dat zowel mijn e-mailadres en inlognaam reeds ingebruik zijn... Vreemd niet???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...