Ga naar inhoud

Diverse videobestanden op DVD zetten


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb op mijn een aantal .avi en .mpg bestanden die ik graag via onze DVD-speler op de TV zou willen bekijken. Hiervoor moet ik ze dus op zo'n mooi zilveren schijfje branden. Hoe pak ik dit aan? Wat is de beste manier om dit goed en snel te doen? Een simpel menuutje zou mooi zijn, maar niet noodzakelijk. Als ik maar wel van het ene filmpje naar het andere kan 'springen'. Bedankt alvast voor de reacties. :)
Link naar reactie
Als je een DivX/XviD geschikte speler hebt, dan kun je de .avi bestanden daarmee mogelijk rechtstreeks afspelen. Je hoeft ze hiervoor dan slechts als data (bestand) op een dvd te zetten. Normaliter speelt een dvd speler echter enkel MPEG af, gebruik dan de software van www.Pegasys-inc.com : TMPGEnc, DVD Source Creator, DVD Author, voor recht-toe-recht-aan maar volledig functioneel werken en dito resultaat, gratis proberen (time-limited demo). Goede kwaliteit software. Niet volledig gratis te proberen, maar wel omvangrijke en handige software, als alternatief: de Nero Suite van Ahead. ( www.Nero.com )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...