Ga naar inhoud

dvd+RW werkt, maar dvd+R niet met dvdshrink


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, (dit bericht heb ik ook onder anders(software) geplaatst. Maar videobewerking is een veel toepasselijker rubriek ervoor vandaar dat ik het nu hier plaats) Ik heb net een dvdbrander op mijn pc. Als ik met dvdshrink dvd's kopieer naar dvd+RW werkt het gewoon. (kopieert het naar harde schijf, daarna direct naar RW). Dit heb ik met diverse dvd's uitgetest en werkt perfect! incl. de extra menu's op de dvd. Vanmiddag heb ik een andere dvd op dezelfde manier gekopieerd naar dvd+R. Het wordt wel op de harde schijf opgeslagen. Maar niet op de dvd+R. Heb het opnieuw gedaan geprobeerd door op een "2de" schijf alles vanaf de hd direct naar de dvd+R te branden als "image branden naar schijf", maar hetzelfde effect: als je dvd in de dvdspeler stopt. Krijg je melding dat er geen schijf in de speler zit. Terwijl je wel aan het icoontje ziet dat de schijf er in zit. Ik gebruik Nero StartSmart van Nero 6 met nero express. Dus niet nero burning rom erbij. (nu ik dit noteer zie ik opeens dat ik kan kiezen tussen cd/dvd en dvd en dat scheelt aan mogelijkheden. kies ik voor video kan ik dvd-video bestanden branden). Maar wil 1st advies voor ik mijn 3de schijfje ga verknallen. PS: het is voor eerst in mijn leven dat ik dit doe, dus helemaal geen verstand van hoe dit werkt. Want ik lees hier wel reacties op forum over een ander programmaatje wat kopieerbeveiliging er afhaalt maar hoe dat nou samen werkt etc. snap er niks van Alvast bedankt! groetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...