Ga naar inhoud

niet geindexeerde ASF importeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Begin eens met "seekable" maken mbv ASFtools (ff google). ASF tools heeft een optie "make seekable" en zo nog wat meer reparatie mogelijkheden maar ik geef je niet zo veel kans. Niet geindexeerde asf's zijn in principe live stream asf's waar van te voren de lengte en duur niet bekend zijn en dus zijn deze ook niet geindexeerd. Een voorbeeld is de talpa live stream, live tv die gewoon 24 uur per dag "loopt", als je het lukt om het op te nemen heb je er daarna niets aan want geen enkel programma (dat ik ken) kan er iets mee. Je komt dan dus al gauw op de ander optie: afspelen en opnemen met een screencapturetool...... Andere: in de winmedia-resourcekit 7.3 beta zat (per ongeluk?) een losse asf indexingtool, als je wilt mail ik hem je wel toe,wel 22 MB dus je zult zelf ff een manier moeten bedenken (gmail ofzo) [edit] oh ja: maak eerst kopietjes van je files, asftools is een beetje buggie en heeft soms de vervelende gewoonte je originele bestanden aan te passen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...