Ga naar inhoud

Problemen met Nero Recode 2


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij de eerste 3 mogelijkheden van Nero Recode 2 versie 2.2.16.17 heb ik geen enkel probleem, alles werkt perfect maar met de laatste 2 mogelijkheden, t.w. DVD en Video's hercoderen naar Nero Digital en Hoofdfilm hercoderen naar Nero Digital, stuit ik wel op problemen en niet alleen op deze pc(WinXP Prof+SP2) maar ook op een andere pc(WinXP Prof 64bit). Ik kan alle instellingen aan mijn wensen aanpassen maar bij het klikken op de knop "branden" voor de laatste stap krijg ik de melding,Brandproces mislukt.Wilt U het logbestand opslaan? Zoals gezegd niet alleen op deze pc maar precies hetzelfde op die andere pc. Help van Recode doorzocht maar niets kunnen vinden over deze melding. Een kennis gevraagd om met mijn instellingen van Recode in dezelfde versie van Recode het te proberen, bingo, GEEN problemen. Ik heb alles van Nero van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar aan bovengenoemde problemen is niets veranderd. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is en indien mogelijk ook graag een oplossing.
Link naar reactie
Bij de laatste stap "branden" heb je de keus of het bestand rechtstreeks naar de brander toe moet of dat het op de harde schijf opgeslagen moet worden. Hoofdfilm van een DVD hercoderen naar Nero Digital betekent dat Nero van de hoofdfilm van een DVD uit de folder VIDEO_TS een mpeg4 bestand maakt van ca.700mb. Ik geef er de voorkeur aan om dit bestand eerst op de harde schijf neer te laten zetten om later te branden. Als ik opgeef dat het bestand direct naar de brander toe moet schrijft Nero het bestand natuurlijk ook eerst naar de harde schijf alvorens het te gaan branden.Heb zojuist nog geprobeerd om dit bestand en rechtstreeks naar de brander te sturen en ook nog neer te laten zetten op een andere partitie maar de melding "brandproces mislukt" blijft komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...