Ga naar inhoud

firewire kaart


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem ik heb windows xp home ned ,en vorig jaar een firewire kaart geplaadst en toen mijn video camera er op aan gesloten alles prima ,nu een half jaar later wil ik de vakante film op de pc zetten en bewerken ,maar hij ziet de comera niet ,type camera is jvc d20 ik heb onlangs windows opnieuw geinstsleerd met sp 2 er op maar de camera wort niet herkend wat is er mis vast bedankt
Link naar reactie
Hallo Ik ga mer ook even mee bemoeien want ik en andere in mijn omgeving hebben hetzelfde probleem. De firewire kaart wordt keurig herkend in apparatenbeheer, maar wordt niet herkent bij starten van programma's als premiere pro. moviemaker, of pinnacle. Een harde reset (stekker van firewire kaart er uit trekken en weer contactmaken) geeft wel uitkomst maar de kans dat hij weer spontaan uitvalt is groot. Heb een nieuwe firewire kaart gekocht maar het probleem blijft zich voordoen. Anderen in mijn omgeveing hebben dit probleem ook. Ik dacht aan formateren van mijn harde schijf dat is ook weer zo rigoreus. Probleem ging zich voordoen bij nieuwe upgrates van xp2. Lijkt een driver probleem maar hoe?? Jan
Link naar reactie
Naar aanleiding van mijn eigen probleem op dit gebied en mijn zoektocht naar oorzaken en oplossingen moet je ook even naar je moederbord kijken. Blijkbaar hebben bepaalde moederborden dat. Ik moet het nog onderzoeken maar dit zou voor mij wel eens de oorzaak kunnen zijn. [url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/899315///firewire[/url] Conqubite
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...