Ga naar inhoud

Hoe werkt ffdshow eigenlijk in combinatie met NVE3?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e6f5bc051a="theplayer1"]Jazeker! Dat moet natuurlijk ook bij het gebruik van TMPGenc. Maar omdat NeroVision3 een hoop werk overneemt, ben ik hiermee begonnen. Alleen die ondertiteling vormt nu nog een probleem. En ffdshow lost dat probleem op, zegt die site.[/quote:e6f5bc051a]Dat is inderdaad zo. Ik gebruik het zo af en toe ook. De standaard instellingen van ffdshow zorgen er niet voor dat ondertiteling meegenomen wordt. Zet daarom bij de instellingen van ffdshow een vinkje voor "Subtitles" onder het kopje Subtitles uit het linker keuzemenu. Wordt dan de film in WMP wel met ondertiteling afgespeeld?
Link naar reactie
[quote:44329f7dc1]Zet daarom bij de instellingen van ffdshow een vinkje voor "Subtitles" onder het kopje Subtitles uit het linker keuzemenu. Wordt dan de film in WMP wel met ondertiteling afgespeeld?[/quote:44329f7dc1] Dat vinkje had ik al meteen erin gezet toen ik ffdshow geïnstalleerd had. Een avi met srt afspelen is ook totaal geen probleem. De groene pijl van direct vobsub verschijnt dan meteen rechts onderin de werkbalk. Ik kan nu bedenken dat ffdshow daar een conflict mee heeft omdat vobsub deze taak al heeft. Maar nu blijft nog steeds het probleem dat nerovision3 die ondertiteling niet mee brandt. Wta zie ik over het hoofd? Of klopt de info op WEETHET.NL niet?
Link naar reactie
[quote:4e62ec31bc="theplayer1"][quote:4e62ec31bc]Zet daarom bij de instellingen van ffdshow een vinkje voor "Subtitles" onder het kopje Subtitles uit het linker keuzemenu. Wordt dan de film in WMP wel met ondertiteling afgespeeld?[/quote:4e62ec31bc] Maar nu blijft nog steeds het probleem dat nerovision3 die ondertiteling niet mee brandt. Wta zie ik over het hoofd? Of klopt de info op WEETHET.NL niet?[/quote:4e62ec31bc]Mijn eerste avi met ondertitels op DVD heb ik ook gebrand aan de hand van de uitleg van weethet. Die klopt dus wel. Verwijder alle overige software eens die iets te maken heeft met het weergeven van ondertiteling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...