Ga naar inhoud

wmv (asf) aan elkaar plakken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg een error als ik een wmv bestand probeer te openen in virtual dub dat asf bestanden door microsoft zijn beschermt met een licentie en dat alleen microsoft software er iets mee mag doen. Weet er iemand hoe ik toch een aantal bestanden aan elkaar geplakt krijgt zonder dat er allemaal gedecodeert en daarna weer gecodeert moet worden (doe normaal gewoon via direct stream copy in virtual dub en dan duurt het 10 seconde zonder kwaliteitsverlies)???
Link naar reactie
Is lastig en eigenlijk niet te doen zonder hercompressie. wmv is een soort van aan elkaar te plakken maar de "naden" blijven meestal zichtbaar in de vorm van een stotter/hik. ASF-tools is een progje die dat kan, maar volgens mij kan het ook wel met moviemaker(?), nooit geprobeert eigenlijk.... Het "joinen" van wmv/asf komt er eigenlijk op neer dat er in het nieuwe bestand de oude losse bestanden zitten met daarbij een playlist die vertelt hoe het setje moet worden afgespeeld. Beter is gewoon converteren naar dv-avi, aan elkaar plakken en opnieuw comprimeren naar divx ofzo. Overigens: virtualdub kon tot versie 1.3c (of was het nou 1.3d ?)omgaan met wmv, er zijn ook vdub-mods geweest die het kunnen, ik meen tot versie 1.4d. Stel je er echter niet te veel bij voor, het is en blijft klooien met dat wmv/asf... Als je heel erg graag wilt heb ik ze nog wel ergens op cd staan....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...