Ga naar inhoud

PCTV stereo in Studio 9


anoniem

Aanbevolen berichten

L.S. Is het mogelijk om TV uitzendingen op te nemen met Pinn. Studio 9. Als ik Studio start en PCTV Stereo en tuner kies krijg in mijn voorbeeld een willekeurige TV-zender die ik wel kan opnemen. Ik kan echter geen ander kanaal kiezen hoewel er op het voorbeeld een op- en neerknop aanwezig is. Als ik die gebruik verdwijnt de TV en krijg ik ruis en soms vervormd geluid. PCTV is niet vooraf ingeschakeld. Als ik dat doe blijft hij dwars door de rest heenbleren. Wil ik iets wat niet kan? Ik hoop nl. dat studio een betere opnamekwaliteit heeft dan PCTV. Vr. Gr. Kees Koning
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Heeft studio 9 een ingebouwde tv kaart of begrijp ik je verkeerd??? Ik heb een pinnacle pctv kaart (volgens mij de gewone standaard kaart) en ik heb kort geleden voor het eerst een film opgenomen. Het wordt als MPEG 2 opgenomen. Studio 8, die ik heb, herkend dit bestand echter niet, ik kan het dus niet openen in studio 8. Moviemaker doet dat ook niet (openen) maar als ik de film inlees doet ie het wel alleen doet hij er meer dan een half uur over de film in te lezen. ALs ik dan aan het bewerken ben, reclame e.d. er uitgooien, loopt het programma vast. Dit is me nu al twee keer gebeurd. Daarna moet ik em weer een dik half uur laten inlezen en begint het overnieuw. Ik ben dus nog niets verder dan nadat ik de film heb opgenomen. Doe ik iets verkeerd. Moet ik het MPEG2 bestand omzetten ofzo om het gewoon te kunnen openen en bewerken??? Ik geef dus antwoord en maak van de gelegenheid gebruik ook direct een vraag te stellen, waarvoor excuus. Conqubite
Link naar reactie
Studio heeft problemen met verschillende gebruikers accounts, er staat me vaag iets van bij dat pctv software de kanaal voorkeuze instellingen opslaat in de map C:\Documents and Settings\Administrator terwijl dat eigenlijk de map C:\Documents and Settings\All Users zou moeten zijn. Studio zoekt vervolgens in de administrator map naar channel presets en die staan daar niet dus als je in studio probeert te veranderen van kanaal dan vind ie niets en gaat staan ruisen op een lege zenderinstelling Probeer het eens onder de "administrator" account. Een andere mogelijkheid is om eerst via het tvpc programma de zender op de juiste in te stellen, pctv af sluiten en dan studio opstarten en gaan opnemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...