Ga naar inhoud

FireWire Probleem! ( Sony Handycam )


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen met mijn volgende vraag? Ik heb gisteren een FireWire Gekocht van Sweex, ik record dan de film in Windows Movie Maker, en steeds bij het afleggen als hij record loopt het beeld vast, Dus ik kan dan niks meer doen. ( Steeds moet ik de computer herstarten ) Ik kreeg laatst ook een melding dat de videokaart zich heeft versneld en toen deed hij het wel, Nu zet ik hem over 10 uur weer aan, loopt hij weer steeds vast! Heeft iemand hier verstand van? Korte Uitleg: Elke keer als ik recordin Wndows Mvie Mker en de film aan het live streamen is en ik neem op, dan loopt automatisch het beeld vast en kan ik in dat venster niks meer doen. Terwijl de camera gewoon door speelt, Kan ik ergens in me computer iets instellen zodat het beeld niet steeds vast loopt? [b:be30e47c11]VPU Recover heeft u grafische versneller opnieuw ingeschakeld omdat het niet langer reageerde op de opdrachten. Beeldscherm Stuurprogramma[/b:be30e47c11] Dit geeft hij soms aan als ik de computer met de hand op de knop uitzet. Meestal komt die melding als het beeld 7 keer vastloopt, Daarna doet hij het gewoon goed. ik heb geen zin om hem 7 keer iedere keer te herstarten. Zou iemand mij kunnen helpen? - ik gebruik een Ati Radeon 9200 SE
Link naar reactie
Hm,Tja... Dat gaat me een beetje te ver. Het idee van dit forum is dat gebruikers die enigszins hun weg op een pc weten geholpen kunnen worden door andere gebruikers. Het is niet de bedoeling om een pc cursus te geven, bovendien is dat simpelweg te veel werk om "even" te vertellen. Ik kan op dit moment niet veel meer voor je doen dan het advies te geven om eens naar de bieb te gaan en wat computer tijdschriften door te bladeren en te zoeken naar een artikel over het updaten van stuurprogrammas....
Link naar reactie
Waar je nieuwere stuurprogrammas kan vinden kan ik je niet vertellen want dat hangt af van jouw hardware.(merk/type en fabrikant) Begin eens een lijstje te maken van welke apparatuur er in je pc gemonteerd is, dat vind je bv in apparaat beheer (start/uitvoeren compmgmt.msc ), mogelijk heb jij ook wel baat bij een programma als aida32 welke alles netjes opsomt, ff googelen voor het adres. Er bestaan nog wel meer van dergelijke proggies die systeem informatie geven, een benchmark uitvoeren en nog meer, bv Sisoft sandra. Daarna ga je 1 voor 1 de homepages van de fabrikanten af op zoek naar nieuwere stuurprogrammas.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Sorry voor het omhoog kicken.. ik heb al een tijdje goed kunnen werken. maar nu wil ik een film van de vakantie maken en capturen. ik heb mijn anti virus uitgeschakeld. en nog 3 andere dingen die in het taakbeheer stonden. maar nu raadt je het al. hij loopt weer vast. ik kan er echt niet meer tegen. soms wil hij het nog eens 9 minuten doen of gewoon de ene keer langer dan de andere. en soms loopt Windows Movie Maker vast! hoe kan dit? Alle Drivers update's zijn geinstalleerd. Wat moet ik nu doen? ( als ik aan het capturen ben, loopt het venster van het programma waar je de beelden ziet vast. de camera gaat gewoon nog door met het afspelen. )
Link naar reactie
Het klinkt toch een beetje als of je systeem een hardware probleem heeft, alsof er iets te heet/overbelast raakt. Je zou eens van diverse zaken als cpu,kast,ram enz enz de staat kunnen controlleren, evt in combinatie met een benchmark zodat het systeem goed belast wordt. Je kunt in de diverse subfora per onderdeel vragen hoe deze het beste getest kan worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...