Ga naar inhoud

DVD's knippen en plakken


Aanbevolen berichten

Ik heb een HD recorder waarop ik tv programma's opneem. Als ik nu mbv de HD recorder opnames edit staat het beeld eventjes stil. Nu heb ik een DVD brander gekocht en wil ik tv opnames gemaakt met de HD recorder (het zijn dan dus al DVDs) op de pc bewerken en dan op DVD branden om weer in de standalone DVD speler te bekijken. Het gaat dan om reclames verwijderen en mooie overgangen maken. Volgens mij kan ik hier simpele software voor gebruiken, ik heb alleen geen idee welke software. Ik ben een noob op het gebied van DVD's branden en wil het graag zo simpel mogelijk.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
In Windows Movie Maker kan je volgens mij niet direkt van DVD's importeren. Ik heb al veel programma's geprobeerd om DVD's (zelf opgenomen met een standalone Philips DVD(+R)recorder) achteraf te bewerken. Vaak ontstaan er echter problemen met asynchroon geluid. Pas dan ook goed op voordat je iets koopt; gebruik liever eerst een gratis probeerversie (Ik zou op dit moment Ulead DVDmoviefactory4 aanbevelen om eens uit te proberen).
Link naar reactie
Ook ik heb een DVD speler met een HD, maar ik kan de reklames uit de onderwerpen halen op de HD van mijn DVD recorder. Dit die ik door middel van datgene wat ik niet wil bekijken te maskeren. Hierna kan je het bewerkte gedeeelte op DVD zetten en zodoende genieten van datgen wat je hebt opgenomen zonder dat de reklame hier door heen komt. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...